FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

22. 05. 2011.

FORZA MILAN !


Milan je još 7. maja, dva kola pre kraja prvenstva, postao prvak Italije, prvi put posle 2004.
Svirao sam te subote uveče, ali sam imao mobilni u džepu, pa sam povremeno proveravao rezultat. Na kraju nije ni bilo golova, Roma-Milan je završeno 0:0, ali to nam je taman bilo dovoljno za titulu, dva kola pre kraja.
Danas je završen šampionat u Serie A, pa je i titula postala zvanična. 18-ta po redu.

Inače, ja sam nekada bio "Zvezdaš". Nekada, dok je bilo Jugoslavije i YU lige. Kada je sve u toj staroj državi otišlo u... nije mi više bilo interesantno da pratim domaću ligu, pa sam, kada je Savićević prešao u Milan, počeo na DSF satelitskom kanalu (nemačkom) da pratim njega, a samim tim i A.C. Milan.
Polako, postepeno... upoznao sam i ostale igrače, i počeo da navijam za Milan. Onako, neprimetno. Nema tačnog datuma, jer je sve bilo spontano.
Jedino što je izvesno, to je da je Savićević "krivac" što sam postao "Rossonero". Voleo sam da gledam kako dribla trojicu istovremeno, na 1 metru kvadratnog prostora...
Pošto ne znam kada sam tačno postao Milanista, ja kao zvanični početak (i rođendan) uzimam finale u Atini, 1994. kada smo (u oslabljenom sastavu) rasturili favorizovanu Barselonu sa 4-0 (a Savićević postigao spektakilaran gol).



Broj komentara: 6: