FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

03. 10. 2010.

DIREKTAN PRENOS EKSKLUZIVNO ZA... ALBANIJU

Mene prenosili i u Albaniji, da, da !
tj. prenosili moju (uličnu) svirku... 
Elem, dodje neki tip (pošto je predhodno poslušao malo kako sviram) i pita da li bih mogao da odsviram nešto romantično ... 
„Pa, evo, ovo što sam malopre odsvirao je bilo romantično” - kažem ja... (koristimo engleski) 
"Ne,ne... da li bi mogao SADA da odsviraš nešto romantično, za moju devojku ...(ja počnem da gledam naokolo, da je pronadjem)... koja nije tu - kaže on - i vadi mobilni". 
A-haaa, hoćeš telefonom da... OK, OK... (nije mi prvi put). 
Pozove je on, stavi telefon ispred zvučnika i ja odsviram „Za Elizu” (to mi je prvo palo na pamet). Posle jedno 30 sekundi prekine on vezu (malo su i pričali) [da se ne istroši mnogo...] 
i kaže da je ona (njegova darling) - u Albaniji, da joj je bilo drago itd.itd... 
Plati lepo momak i ode...

.

1 komentar:

  1. Viši inspektor Bešević30. 10. 2010. 18:25

    Lepo i posteno! :)
    Nadam se samo da devojka ne slusa Kemala Malovcica i Juzni Vetar. :)))

    OdgovoriIzbriši