FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

13. 12. 2010.

DAN JE BIO PREDIVAN, ALI JA SAM BIO MALO NERVOZAN !


Jednog lepog prolećnog dana, ove godine...

Volim da pre posla odspavam malo.
Ali danas, kada sam se probudio da bih pošao na posao, osećao sam se još umornije nego pre spavanja! Lep dan, inače, ali... Eto, pođem ja da sviram malo "raštimovan" (u glavi).

Osim toga:
1. Neki tip (kolega) mi je bio zauzeo mesto na kome sam planirao da sviram večeras (pa sam morao da se zadovoljim "pozicijom B").
2. Taman počnem da sviram... shvatim da sam zaboravio da malo skratim nokte. Veliki su i smetaju mi, al’, ko da ih sad seče, na ulici?!
3. (a) Gitare mi nisu perfektno naštimovane, ali (mislim ja) "dobro, izguraću nekako, pa ću da ih na kraju naštimujem, da bi za sutra bile o.k.".
3. (b). Odma’ da kažem da je u toku štimovanja (po završetku svirke) baterija na štimeru "crkla", a rezervna (ona što može da se puni) je bila prazna (dugo je nisam punio), tako da moram sutra pre svirke da se štimujem, a to će biti mučenje, pošto se pri dnevnom svetlu (još će biti sunca) slabo vide sijaličice na štimeru.

Svirao sam ja tako, a bio sam (znači) skroz "down". I slabo mi i išlo, moram da kažem. Niti para, niti materijala za napraviti priču (a u to vreme sam baš počeo da pišem ove svoje pričice, pa mi je skoro bilo važnije da se nešto interesantno desi, nego kol'ko ću para da odnesem kući).

Jedno sat i po (otprilike) sam se mučio tako, a onda (postepeno) su mi se "ovce vratile" (i bile su "sve na broju"), te sam tako "sa svim ovcama na broju" zaradio za pola sata isto koliko i (prethodno) bez njih za - sat i po!

To me je podsetilo da, izgleda možda neverovatno, ali važi sledeće pravilo:
Kada je meni lepo dok sviram – obavezno dobro i zaradim!
Čudno ali ISTINITO!
Desi se to, tako... jednom u 10-15 dana (ako sviram svakodnevno) da mi dođu neke "lutke" (ili bube).
I to ne mora da bude celo veče. Obično se desi pred kraj svirke, kada prođe frka i postane malo mirnije.
Ili nekada, kada postoje svi uslovi (umor, neki problemi...) da sviram preko volje – desi se neko čudo i u stvari lepo mi bude dok sviram!
Tada mi nije ni važno koliko ću da zaradim, ali kao za nagradu, obavezno bude dobar "pazar"!
Razumem muzičare koji sviraju pred puno ljudi, na koncertima, kada kažu da "publiku ne možeš da prevariš". Stvarno se oseti kada neko svira iz zadovoljstva. Ali ja se čudim da to funkcioniše i na ulici. Mislim, to su samo slučajni prolaznici koji, eto, samo prolaze i nisu tu zbog mene!


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

Leto 2005.
Prišao mi je neki momak, 17-18 godina je imao, sa svojim drugom.
Zatražio mi je da mu odsviram nešto za oca koga je nedavno izgubio (poginuo u saobraćajnoj nesreći). Ja ga pitam šta da sviram, a on kaže da mogu ono što ja želim, ali da to bude za njegovog ćaleta!
Da ga utešim, ja mu kažem da sam i ja izgubio majku (... naredne, 2006. godine "otišao" je i moj otac, btw), pa eto... sviraću za njih.
Oni su seli tu kraj mene i  ja sam počeo da sviram "Adagio" od Albinonija.
E sad... teško je to opisati... ne postoje prave reči...
Uglavnom...
Neka čudna "struja" je bila ušla u moje prste dok sam svirao i ja sam se naježio...
Sviram i... vidim dlačice na rukama kako su "skočile"...
... i... traje to... nije to kao kada te prođe jeza samo na trenutak...
Čudno je to, hteo sam i tim momcima da kažem da mi pogledaju ruke...
Ali nije bio momenat...
Dečko je plakao... onako jako...
a drug ga je smirivao... ...










Broj komentara: 15:

  1. Uh, brate, i ja sam se naježio dok sam čitao o u posljednju! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh,Muzicni,Muzicni,cepidlacio ti koliko hoces,ti si jedno veliko,dobro srce,i dzaba ga "skrivas" iza te tvoje dve gitare!

    OdgovoriIzbriši
  3. Енергија постоји, колико год то хтели или не да признамо али постоји! Ја не волим ни кад ми жена мрзовољно кува кафу а камоли твоја свирка. Други пут немој ни да излазиш кад те "неће."

    OdgovoriIzbriši
  4. Neće na lisici, oće u 'romu. Ne pravim top listu, ali ovaj je najbolji do sada. Slike su ti odlične. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Najlepši tekst od svih!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fala ti...
    Za mene lično možda nije najbolji, ali najlepši - jeste!

    OdgovoriIzbriši
  7. Upravo! Tebi treba malko "vetra u leđa" tj više samopouzdanja! Moje mišljenje:)često..oni koji vrede..ne uviđaju koliko...jer su dovoljno realni da sebe kritikuju..možda nekad i previše.
    Nisam neko vreme bila u Beogradu..kad svratim..nadam se da ću čuti svirku:)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam svirao u BG od 1997. a nisam ni bio tamo od 2003. :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Хм, само да се снађем...Занемарите моје почетничке покушаје...

    OdgovoriIzbriši
  10. Снашла, па зашла...

    OdgovoriIzbriši
  11. jedan od najboljih,ako ne i najbolji text od mnogobrojnih ovde objavljenih

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne znam kako sam ovaj tekst ranije fulio, mislio sam da sam ih sve pročitao, al' od svih ovaj je ostavio najjači dojam na mene, pun je emicija

    OdgovoriIzbriši