FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

08. 12. 2014.

Zanimljivosti sa Facebook stranice (2014, 2. deo)








Brian May je platio 13.000 evra kako bi gitara bila pored njega, na sedištu u avionu, naravno u biznis klasi, na relaciji London-Los Anđeles.
To me je podsetilo kako sam i ja devedesetih stavljao gitaru na sedište pored sebe, ali u vozu ili autobusu...   Nudili su mi, naravno (u autobusu), da je ubace u prtljažnik, ali pošto nikada nisam imao kofer, uvek samo futrole (i to pravljene), nije mi padalo na pamet da ih poslušam. Ako sedište pored mene ne bi bilo slobodno, držao bih svoju gitaricu tokom celog putovanja, kao da je malo dete...  Jednu gitaru su mi i ukrali u vozu, što je opisano u ovom starom tekstu na blogu ("Kako su mi ukrali gitaru"): ulicni-muzicar.blogspot.com/2010/0 9/u-godinama-u-kojima-je-carevala.html   (tamo je i njena slika)



Za sada imam samo on-line Autobiografiju
http://ulicni-muzicar.blogspot.com/p/autobiografija.html )
ali jednoga dana, ko zna... 











Ovaj gitarista je baš pravi "metalac"... 


Pojačalo? Jok, frižider... 
(stvarno, ne šalim se)





Portret napravljen od muzičke opreme... 




Ovo stvarno nije u redu!













U ovom starom tekstu o poznatim ličnostima koje sam sretao na ulici, nisam pomenuo i pokojnog Vasketa iz 7 mladih, sa kojim sam malo pričao u "Knezu", tamo negde početkom devedesetih...
www.ulicni-muzicar.blogspot.com/2010/10/poznate-licnosti-koje-su-ubacile-neku_7356.html
(Vaske je onaj skroz gore, sa gitarom)


Virovitica, 19. septembar 1986. godine. Tmuran dan. Ali za mene je bio najlepši, jer sam ponovo bio slobodan. Od 3. avgusta 1985. do 18. septembra sam "oduživao dug domovini" i tog 19. septembra 1986. sam ponovo bio na slobodi. Ćao vojsko. 13 meseci bruto ili 12 meseci neto, ako se ne računajui odsustva.



Avgust 2014. mi je, što se tiče posla, najmršaviji avgust od 2003. godine (od kada čuvam statističke podatke) pa naovamo. Zbog male bebe u porodici, propustio sam ovogodišnju letnju turneju, tako da sam svirao samo 1 dan u proteklom mesecu (30. avgust), pa zato... 

Inače najberićetniji avgust u karijeri mi je onaj iz 2009. godine. Kada bih hteo da napišem koliko sam zaradio tog meseca (euro + decimala), bilo bi mi dovoljno da koristim samo jednu cifru (tako se potrefilo). Sad, da li je ta avgustovska zarada bila 1111, 1 ili 9999,9 evra ili nešto između... ko će ga znati... 









Svaka čast, mnogo dobro... pleše. :)





Pogledajte i:




Nema komentara:

Objavi komentar