FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

26. 09. 2011.

POVRAĆAJ NA BLOG



[ Bolje nego povraćaj(-nje) PO blogu... :) ]


Pa, dobro, ’de ste b’e, dragi čitaoci, a? Kako je? Šta ima?

Evo, ja sam dobro.
Prođe i ovo leto, tako da se broj istih koji su mi na raspolaganju do kraja života smanjio za još jedan.
Kako je bilo? Pa, klasika. Ništa specijalno. Nisam sakupio mnogo materijala za blog, jer se nisu dešavale posebno zanimljive situacije. Nešto malo da, i to je zapisano, pa će biti iskorišćeno jednom.
Zapravo mi se intersesantne situacije više dešavaju kada sviram po gradovima koji nisu turistički, po manjim mestima... Po primorskim mestima je normalno da ima uličnih svirača, tamo to nije ništa čudno i ništa novo. Ja sviram, ljudi šetaju, neko ubaci nešto, većina ne ubaci ništa (što je normalno), neko zastane da posluša ili pogleda (čudno im je što imam 2 gitare spojene), i tako...

Dobio sam (od samog sebe) slobodan dan,
pa smo se kupali do mraka...
Ne mogu baš da kažem gde sam svirao, moram malo da štitim svoju teritoriju, je l’ tako ili nije? Uglavnom, radio sam od 6. Jula do 1. Septembra. Bio sam sAm prvih 15 dana, onda su mi se pridružili sin i žena (12 dana), onda sam opet bio sam, pa smo onda opet bili zajedno (išli smo na kampovanje). Poslednja 3 dana sam bio samo sa sinom, jer je žena imala neke obaveze, pa je otputovala. Sada je moj mali već veliki (7 god.), pa je bilo moguće da budemo sami. Imao je malu stolicu, pa se on, dok sam uveče svirao, malo muvao okolo, a više sedeo tu kraj mene, jer mu je to bilo interesantno, ne znam zašto. Dobro, nije bilo ništa od biznisa, jer sam morao da završavam oko 23:30, ali važno je da je proba uspela: možemo da opstanemo sami, ako zatreba.

Tih poslednjih dana se dogodilo nešto što odavno očekujem da se desi: da se upoznam sa nekim virtuelnim prijateljem. Jedan čovek, koji me zna sa jednom foruma, prepoznao me je, kaže po duploj gitari i neobičnom stilu sviranja. Malo smo pričali o ovome i onome, i tako...

Kada smo se vratili kući, ja i sin smo otišli do Leskovca, na 6 dana.

Imam od aprila meseca internet na telefonu, tako da sam u toku leta slobodno vreme provodio čitajući razne sajtove po internetu, a najviše „Blic online“, „milannews.it“, „Repubblica“, „Novosti“, „njuz.net“ i još neke. Malo sam gledao na DVD neke emisije sa TV, koje sam snimao ranije a nisam stigao da ih pogledam. Pročitao sam jednu knjigu u celini i celosti, i jednu do pola, čitao sam neke stare časopise... Na kupanje sam išao samo sa family. Kada sam bio sam, bio sam samo 3-4 puta po 1 sat.

Eto, tako...

Nije valjda baš tako, majku mu...
Od sledećeg ponedeljka će ići novi postovi. Trudiću se da svakog prvog dana u nedelji objavim novi tekst, ali ako nekada ne uspem da ga napišem na vreme, nema ljutnje, ok? Za sada će ići tako, ali bojim se da neću zauvek moći da izdržim taj ritam, tako da će možda od naredne godine novih tekstova biti svakog drugog ponedeljka, tj. dva puta mesečno. Videćemo.

Ali, pisaću i tekstove koji nemaju veze sa mojom profesijom, tako da će oni, nadam se, pomoći blogu da ne zaspe. Već ih ima nekoliko i linkovi ka njima se nalaze u delu "Blog u Blogu". 


Planiram i da počnem sa zapisivanjem nekih starih zanimljivih događaja iz svog života (iz prošlosti). No, o tom potom...

To je ta Pizza, moja pomoćnica
Da ne zaboravim, moram jedno veliko hvala da kažem... Pici! 
Hvala ti, drugarice Pico, jer je mnogo ljudi (vidim to u statistici) tokom leta guglajući fotografije, pomoću Tebe (jer, ima Te u jednom postu), naletelo na moj blog. Neki će, ja se nadam, postati redovni posetioci.

Još jednom bih zamolio one koji bi da ostave komentar, da to urade ovde na blogu (a ne na facebooku, ili na forumima, ili na YouTube kanalu, ili preko e-maila, ili preko privatnih poruka...).
Lako je. Ne mora se imati Google nalog, može se biti i anoniman (ko hoće da ostavi neki potpis na kraju - ok, ko neće – opet ok). Svima odgovaram. Čak i kada neko ostavi komentar na nekom starijem tekstu. Na e-mail mi stižu svi komentari, tako da nijedan ne može da mi promakne.

Aj, živi bili...


p.s. pisao sam tokom leta (preko telefona) na Fb profilu i Fb stranici. Evo nekih tzv. "statusa":





















Broj komentara: 9:

  1. "Na kupanje sam išao samo sa family. Kada sam bio sam, bio sam samo 3-4 puta po 1 sat."

    Ovo mi deluje poznato.Loooooool

    Pozdrav od matorog krelca

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne javi kad si bio u Le da idemo negde u zezanje... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Sada tek vidim da sam [:)] reč SAM upotrebio 6 puta u pola rečenice.
    Pa, znaš kako je sa porodicom... Ono, peškiri, suncobran, krema za sunčanje, torba sa hranom, lopta itd.
    Kada sam bio solo, parkiram se samo pored plaže i uskočim u more i ne izlazim 1 sat.
    Pozdrav matori...

    2. Ma, koje crno zezanje? Sa klincem sam bio. Znači, pripreme za spavanje su počinjale u 20:00, a glavni izlazak u toku dana u parkić...

    3. Pozdrav i tebi. Reći ćeš mi sledeće nedelje koliko je ljudi kliknulo na taj link, baš me interesuje.

    OdgovoriIzbriši
  4. 2 Ulični... od 21.09 d0 28.09 - 6 klikova :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro, ovde je postavljen link 26.09.
    Ako su svi novi, nije loše za 2-3 dana...

    OdgovoriIzbriši
  6. Znash kako kazu... 6 po 6... 666 :)
    Naravno da nije loshe. Svaka poseta je dobrodosla.
    Hvala josh jednom, "chujemo" se...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ako je Pizza bila glavni tag preko kog su te nasli da to lukavo isforsiramo.

    Quattro Stagioni, Margherita, Capriccioza itd.

    Ziv bio i nek sto vise ljudi cuje tvoju mjuzu a i procita ove price.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa, stvarno, ko bi se nadao od pice da će mi toliko pomoći :)

    Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši