FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

13. 11. 2012.

LJUBAVNI HOTEL


==================================================================
Ovo je treći deo iz serije tekstova "Leto 2012."
1. deo: "Moram malo i da blefiram"
2. deo: "Bajaga bez Instruktora"
==================================================================

Od 12. do 22. dana turneje

U ovom periodu nisam najdetaljnije beležio ono što se dešavalo, pa će i ovaj post biti više u slikama...

Taj sa kapom je moj sin...
"Otplovio"sam na drugo ostrvo. Našao sam sobu u jednom malom mestu 10 km od grada u kome ću da sviram. Hotel se nalazi na samo 150 metara od plaže.

Dakle, smestio sam se, skoknuo do mora, bućnuo se u njega (prvi put na ovom putovanju), istuširao se, odspavao 1 sat, pa krenuo u grad na posao. Moja žena i sin su uveče stigli brodom, pa smo se posle svirke svi zajedno vratili u to mestašce pored mora. Mali je usput spavao, sreća da imam krevet u kombiju...

Sledećih dana klasika: kupanje dva puta dnevno (oko podne i posle podne), uveče posao...

- Trećeg dana boravka smo se prvi put kupali u bazenu. Nismo videli da se prethodnih dana bilo ko brčkao u njemu, pa smo pomislili da je možda za neke posebne goste. Možda hotel raspolaže i sa nekim skupljim, kvalitetnijim sobama, pa je to za goste iz tih soba, odakle znamo... Ali, ne! Pitao sam dedu sa recepcije i on mi je rekao da je bazen za sve goste hotela, a to što ga niko ne koristi... pa, valjda zato što je more na 150 metara, nagađao je on. I, tako sam se ja prvi put u životu kupao u nekom hotelskom bazenu. Najpre smo bili samo ja i sin, a posle podne ga je "seftelisala" i moja 'skvo'. Topla voda, milina jedna... Kažem ja svom sinu (8 godina ima) da sam prvi put u životu u hotelu koji ima bazen, a on će meni: "I ja isto...".

- Bilo je problema (opet!) sa lučkom policijom, ali izašao sam nekako na kraj sa njima. Da ne detaljišem sad o tome...

Ovo što se vidi na snimku je pogled sa našeg balkona. Tamo je istok. Sa druge strane, na zapadu, nalaze se more i plaža.



- Jedne noći se čuo neki vuk u daljini. Zavijao je do jutra. U stvari, nama se činilo da je vuk, ali deda sa recepcije nas je obavestio da nema vukova na tom ostrvu. A, on valjda bolje zna... Mada, tako je lepo taj džukac zavijao, baš k'o pravi vuk...

- Išli smo 2-3 puta u nabavku na veliko u jedan veći Supermarket. U našem malom mestu je sve skupo, a mi ne volimo da bacamo pare, jel' te... A, povremeno je bilo i kuvanja "na crno". U hotelu je to zabranjeno (ako nemate kuhinju), ali mi smo se 'švercovali': špageti i krompiri (celi) u šerpi, jaja u džezvi i tako to... Uzimali smo povremeno i vodu sa jednog lepog planinskog izvora (imao sam u kombiju balone od po 6 litara).

- Posle uobičajnog jutarnjeg kupanja u bazenu (budili smo se oko 11 sati), jedno popodne i veče smo proveli na susednoj plaži, oko 5 km udaljenoj od naše. Ali, komarci su nam skratili pik-nik zabavu, pa nismo kao prošle godine ostali do kasno da na nebu gledamo mlečni put... (odlično se vidi, jer nema svetlosnog zagađenja). Umesto toga, morali smo da se zadovoljimo noćnim kupanjem u bazenu (otvoren je do 23h). To je bilo onoga dana kada sam sebi dao jedan 'day off'...

Bilo je, dakle, i noćnog kupanja...
Sa moje FB stranice, 1. avgusta
Inače, u ovom hotelu koji (ako se uzme u obzir njegovo ime) ima veze sa ljubavlju, smo se ja i žena malo "zaigrali" u mraku (namerno), pa se prinova u porodici očekuje negde u aprilu sledeće, 2013. godine... :)

==================================================================
Sledeći deo: "Kleopatra i noćno kupanje"
==================================================================

Broj komentara: 13:

  1. Heheh, bas fino..cestitam!:)Vidim da si uzivao ovog ljeta..izgleda da si bio u nekom finom mjestu, okruzen prirodom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo brate lijepo, sa spavanja u kombiju prelaziš na hotel na plaži, sa bazenom, ma nećeš ni ti svašta,heheh.

    OdgovoriIzbriši
  3. ma, ja vodim dvostruki život... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Скоро сам био код доктора и поведе се разговор о свему и свачему па дођосмо и до деце. Он ми рече да има петоро! Честитах му а он ће, полутужно, хвала... Био сам у чуду кад он рече, био је на одмору па су се он и жена мало занели јер су први пут после много година отишли сами и ето, имаће и пето. Разлога за тугу нисам видео, стварно нисам али он не беше много задовољан. Теби је ово друго "играње", ако сам добро схватио, па нек` је са срећом!

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, a i bilo je namerno... ;)
    Fala, srećno i tebi i Malenoj!


    ------------------------------------
    p.s. G. Lomitelj se "zaigrao" sa svojom Malenom par nedelja ranije, pa će me za toliko i preteći, kad je cepanje košulje u pitanju... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Naravno česitke zbog vijesti o novom članu porodice,neka je sa srećom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehehehe jos jedan Rossonero ili Rossonerka u najavi, buraz neka ste zivi i zdravi svi zajedno. Mislim da bi bio red da novom junioru ili juniorki Profesor, Mexes i ja budemo kumovi i da ga/je mi iznesemo iz porodilista u nasem dresu

    :-)))))

    A vidim i da si levelovao, prevazisao si kucu putujucu ;-)

    Veliki pozdrav za snajku i džuniora i Gazdu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam bio kum prvom detetu, tako da će drugom žena da odabere ime...

    Fala na lepim željama i pozdravu.

    A, ovo za viši level... pa, ja vodim dvostruki život, "kao prosjak i kao car..." ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja se slazem da zena ovom odabere ime, ali trecem moramo mi heheheh, sala buraz ;-)

    A svidja mi se ovo oko vodjenja dvostrukog zivota, znas ja sam se kao mali puno furao na onaj crtani Bananamen, nadam se znas o kom crticu pricam, i vazda mi se najvise svidjao onaj dio iz najave crtanog "Erik je djecak koji vodi dvostruki zovot, jer kad Erik pojede bananu dogadja se nevjerovatna promjena, Erik postaje Bananamen..."

    Samo sam ja izgleda vazda birao neke bajate banane, kod mene nikad nije upalilo :-P

    OdgovoriIzbriši
  10. A, ja sam voleo Dok Holideja... :)

    OdgovoriIzbriši