FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

02. 03. 2014.

KRATKE PRIČE 2013, 3. DEO (UGLAVNOM DECEMBAR)


29.11.2013.
Juče, u četvrtak, dobio sam (ja, ponosni NEVERNIK) i prvu čestitku za "srećan Božić". Radnje i kafići se polako kite, a meni se približava godišnja "berba"... :)

Pitala me jedna devojka da li sam tu svakoga dana. Hoće da me fotografiše, kao sprema neku izložbu. Ja sam prvo rekao da ne bih, ali posle mi bilo žao da je odbijem, pa sam pristao. Međutim, nije se više pojavljivala.

Traži sitno, a tek se spremam da počnem da sviram.
Ja: Nema veze, kasnije...
On: Neću posle da prolazim.
Ne uzimaju mi se pare u ruke, pa mu otvaram koferče da ih ubaci tamo. Ubacio je, ali je i video Mamac... :)

A kasnije je i jedna žena videla tu foru sa mamcem. Pošto je bilo vreme za pražnjenje, a nije bilo ljudi u blizini (normalno, biram pravi trenutak), jedino dve žene koje su mi bile iza leđa i pričale, skočim ja na brzaka da podignem duplo dno. Ali posle 5 sekundi je jedna od tih žena koje su mi bile iza leđa ubacila, tako da je verovatno videla moju "operaciju pražnjenje" ...

Jedan deda je objašnjavao drugom dedi kako ja to sviram i izgleda da mu je dobro objasnio, jer je taj drugi zaključio: "Kao da sviraju dvojica...".
Tako nekako: levom rukom na jednoj gitari, desnom na drugoj, sam sebe pratim... ( VIDEO )

Na uglu, 10 metara od mene, nalazi se pekara.
- Pita me čovek da li hoću da mi donese đevrek. Ja kažem da (hvala, ali...) neću. 3 puta je ponovio pitanje, 3 puta sam mu odgovorio da neću, ali mi je na kraju ipak doneo taj đevrek.
- Jedna žena mi je ostavila kesu, a unutra: pita sa sirom, kroasan, salvete i... račun.

*

30.11.2013.
- I danas isto to, uklučujući i račun.
- I radnice iz pekare, kada su zatvorile i pošle kući, svratile su do mene i ostavile mi neke krofne.

Gurao sam jedan auto. Spremao sam se za početak svirke i vidim muči se čovek, neće da mu upali taj krš, pa ajde da pomognem...

*

7.12.2013.
Sinoć mi je ponuđen i kolač, ali nisam hteo da uzmem da ne bih ulepio prste. Tip je insistirao, pa sam se izvukao tako što sam rekao da može da me zaboli zub ako jedem slatko (što i nije daleko od istine).

Klinac pita ćaleta: "Zar postoje dve gitare?" (mislio je na "duplu", sa 2 vrata)

Majka svojoj devojčici: "Vidi, vidi... gitara sa dve ručice!" (ili "drške", zavisi od prevoda)

Iz kafića poslali dete da ubaci pare, verovatno su mu naglasili da ih stavu UNUTRA, pa je mali podig'o 'poklopac' od mog ranca i ubacio ih unutra...

Stigli policajci, parkirali se 10m od mene, krenuli nekud, a ženska policajka mi prilazi i kaže da ne bi trebalo da sviram u to vreme (bila je ponoć). Ja nešto kao 'tuc-muc', kao "pa nisam glasan...". Ona reče da su ih pozvali zbog glasne muzike. "Zbog mene?", pitam je ja. "Ne", odgovara ona (sigurno je neki kafić u pitanju), a ja ponovim kako u zgradama preko puta (na tu stranu je okrenuto pojačalo) ne žive ljudi, poslovne prostorije itd. To je bilo ono što kažu leskovčani "da iskvarim reč", tj. mislio sam da sam ionako završio karijeru za to veče, ali eto tek da kažem nešto u svoju odbranu. Međutim, desilo se čudo! Ona reče "OK". Odoše policajac i policajka, a ja nastavih da sviram (još 1 sat). Neobično za nihovu sortu, jer obično ne čine korak unazad...

*

8.12.2013.
Deda iz kafića: "Lepo je kad je Sunce.." Ja se zvanično kao složim sa njim, ali istina je da i nije baš lepo, jer Sunce udara samo oko 45 minuta (izviri iza jedne zgrade, pa zađe iza druge), a ja sam opremljen za sviranje po hladnom, tako da mi pravi problem, vrućina mi je tih 45 minuta.

Stigla i topla čokolada iz kafića preko puta.

Čovek-budala koj vrti ručicu na onoj muzičkog kutiji (valjda se zove laterna to čudo), svaki put kada prođe pored mene nešto gunđa ženi (ona ide sa njim i kao od prolaznika sakuplja pare u dairama). To je, rakao bih, isti onaj iz "Uličarska etika" (poslednji slučaj iz teksta), jer je u pitanju isti grad. Danas sam mu i odgovorio na to njegovo gunđanje, a bolje da ne kažem koje reči sam upotrebio (na srpskom), pa je on zastao, nije razumeo šta mu to govorim. Pitao me i kada odlazim iz "njegovog grada". Malo smo se prepirali, kaže on da zbog mene ništa ne može da zaradi i pokazuje mi prazne daire. On treba, ako misli nešto nekada da zaradi, pre svega da promeni tu TOTALNO RAŠTIMOVANU laternu, pa onda, za promenu, da promeni malo grad... za promenu.

*

13.12.2013.
Večeras je publike bilo otprilike k'o na Karleušinom koncertu na Ušću...



Inače, džukac je pažljivo i slušao i gledao, ali je u trenutku kada sam ga uslikavao naišao auto, pa zato gleda na tu stranu.

A nakon vruće svirke sledi spavanje u frižideru...


Nije to ništa, do jutra pada na minus tri-čet'ri...

*

14.12.2013.
Odlazim iz ovog hladnog grada: za sat i po vožnje, ima u kombiju da napravim letnju temperaturu...

*

15.12.2013.
Kupio sam tablet (Lenovo)... ;)

*

16.12.2013.
Zastao staklorezac sa svojim kamiončetom i iz kabine gađao... i pogodio (pola evra).

Nevaspitano dete? Ne, pre bih rekao bezobrazna majka. Dete ko dete, voli sve da pipne, ali zašto mu majka dozvoljava da mi dirka stvari?

"Taj profesor ludi...", ispiša se na ulici. Doduše uz jedan zid, ne baš na sred ulice. Reče mi jedan poznanik da je taj tip nekada bio profesor, a onda ga ostavila žena itd. itd. i on kao "skrenuo". A ja verujem da ga je ostavila baš zato što nije baš sasvim čist u glavi... Sad švrlja gradom, priča naglas (sam sa sobom) i piša kad ga pritera...

Stigla policija, zaustavio se auto ispred mene, izlašli su, otišli do supermarketa, ubacili lopova u auto i otišli...

Broj komentara: 7:

  1. da je bio policajac ne bi radilo "tuc-muc" :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Све, све али спавање у комбију... Ух. Подсећа ме на војску и никако ми се не допада. Никако! Теби свака част, мајке ми.

    OdgovoriIzbriši
  3. meni ne smeta, ali najiskrenije... da sad ne ponavljam da mi je u kombiju mnogo udobniji krevet, to sam već nekoliko puta objašnjavao ;)

    zimi je nezgodno jedino što moram obučen da spavam, ali to je samo u najhladnijem periodu, a pošto ne sviram svakoga dana i cele zime, to mu dođe negde 10-15 dana godišnje...

    naravno, to može i da izgleda mnogo, ali meni nije, ima i mnogo gorih stvari u životu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo, Ulični! Redovno pratim tvoje tekstove kako na blogu tako i na fejsbuk stranici i ne komentarišem ih jer oni nisu za komentarisanje već za čitanje i uživanje. Mene samo zanima koja si astrološka kombinacija tj. u kom si znaku rođen i koji ti je podznak. Eto, toliko... Primi puno najsrdačnijih pozdrava i želim ti da i ubuduće sa istim uživanjem radiš posao koji najviše voliš!

    OdgovoriIzbriši
  5. bas se spremam za pos'o.... aj navrati sutra, nocas cu da ti odgovorim (opsirnije malo)... pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  6. e, druze, ako pravis nat. karte, javi mi se negde privatno, pa cu da ti posaljem podatke....
    a ako je samo znak-podznak, ne bih to ostavljao ovako javno... malo sam proucavao sve to pre vise od dve decenije, pa znam da je to malo podataka: recimo suncev znak je otprilike 5% samo... bitno je gde su vladari suncevog znaka, pa podznaka (prve kuce), pa kuce u kojoj je sunce (i dr. bitne planete) itd. :-)

    OdgovoriIzbriši