FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

05. 12. 2017.

Pitanja, saveti, pokloni i čestitke


5.12.2017.-11.12.2017.

* * *

- Pitali su me po milioniti put u životu: "Kako se zove taj instrument?"

(a ni ja ne znam tačno da li ovo što sviram da nazovem "dupla gitara" ili "gitara sa dva vrata")

[u stvari znam: "dupla gitara", zato što sviram po celoj njenoj "površini", istovremeno po oba vrata, dok bi se na "gitari sa dva vrata" sviralo malo na jednom vratu, pa malo na drugom vratu]


* * *

- Savetovali su me da se sklonim malo u stranu, da ne sviram baš na raskrsnici, jer duva jak, hladan vetar.

(a nisu me prethodno pitali da li mi je hladno, da li sam se dobro obukao, da li mi je važnije da sam na najboljoj poziciji za posao koji radim ili mi je važnije da sam u zavetrini)

[naravno da sam dobro opremljen za sve vrste meteoroloških zgoda i nezgoda, pa ne sviram na ulici od juče, majku mu, već od 1989.]

* * *

- Čestitali su mi Božić.

(počelo je, počelo, na poslednjoj mini turneji niko mi nije čestitao predstojeće praznike, valjda zato što je još bio novembar mesec :) )

[trebalo bi da me ubace u Ginisovu knjigu rekorda, kao čoveka kome je najveći broj ljudi koje uopšte ne poznaje čestitao nešto: Božić, Novu godinu, Uskrs ili šta već]

* * *

- Doneli su mi kafu i juče i danas, iz kafića preko puta.

(gde me nađoše, ne volim ni kafu, ni cigarete, ni alkohol, ni drogu...)

 [a i nervira me ta opšta zavisnost od kafe, kao mora redovno da se pije, ne može povremeno da se zaboravi na nju, pa da se preskoči neki dan, nedelja, mesec... nego mora baš svaki dan da se konzumira]

* * *

- Zaradio sam samo pre podne koliko sam zarađivao na prošloj mini turneji za ceo dan.

(kad se udruže predpraznično raspoloženje i hladno vreme, dobije se duplirani iznos u €)

[eh, da je stalno zima i da su praznici na kraju svakog meseca, 'de bi mi bio kraj, mislim u evrima :) ]

* * *

- Legne, prošeta, legne prošeta... I tako celo prepodne.

- Žena iz obližnjeg supermarketa donela mi je kolače (2 pakovanja) i Koka Kole (2 puta po 1,5 l), a njemu malo svežeg mesa. Ja joj rekoh da to nije moj pas, a ona će: "Nema veze, pravi ti društvo čitav dan".

Tako da smo se obojica omrsili...

(nije ovo bio prvi džukac koji je ostao omađijan mojojm uspavljujućom glazbom)

[cela kolekcija može da se pogleda na linku dole, na kraju teksta]




* * *

- Danas nema vetra, pa mi savetuju da odem 50 m dalje, tamo bije Sunce. Inače ću se, kažu, smrznuti tu gde sedim...

* * *

- Pada sitna kiša. Malo pada, malo pauzira. Ja ispod jednog balkona. Sviram. Ima prolaznika, subota je veče. Što više pada kiša, više padaju i €. Kad kiša oslabi, oslabe i €. Kad kiša stane, sve se vraća u normalu (€).

* * *

Linkovi:
Sve moje gitare (i ostali pribor za rad)
Svirka u zimskim uslovima
Ulični Muzičar i ulični psi


2 komentara: