FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

07. 10. 2010.

E, MUZIČAR, DA NISI TI NEKI CRNAC ?

Ma, ne, šalim se... nije me tako pitao !
Nakon što je ubacio lovu u koferčić, pita mene jedan tip: „Jurop?“ 
Ja se trgnem malo, prestanem da sviram... 
Kao: „A?" (više pokretom glave, nego što sam baš izgovorio to „a“)
„Europe?“... (t.j. „Jurop?“) – ponovo će on ! 
Ja ga (onako belo) gledam... kao: "šta me pa sad ovaj pita dal’ sam iz Evrope? Kakvo mu je to pitanje...? (neobično)"
„Jurop?“ - opet on!
„Ne, nego sam afrički crnac (al’ ne znam šta mi je danas)“... mislim ja u sebi. 
„Jurop? Santana?“ – on će...
„Aaaa...“ - konačno ukapiram ja !
„Da, da...“ (al’ to „da“ - na engleskom !)

I kažem mu ja da sam mislio da me pita da li sam iz Evrope, he he...

Da... bio sam svirao „Europe“ od Santane, al’ su mi misli bile odlutale... 
Ko zna o čemu sam bio razmišljao.
A, i... bio je već kraj... 
Mislim, na kraju (posle onih prepoznatljivih delova „Europe“) se malo zezam na „zadate akorde“ (improvizujem , jel’te...) 
To mi je olakšavajuća okolnost!

.

1 komentar: