FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

04. 10. 2010.

KAKO JE DUPLI VISKI NESLAVNO ZAVRŠIO

(bio je dupli, ali u jednoj čaši)
Donosi mi neki tip viski, dok sviram... (na ulici, naravno)
Predhodno je, u stvari, već bio - da me pita nešto u vezi gitare... da li je vreme da mu klinac počne sa sviranjem, tako nešto... 
Dakle, nešto kasnije, dolazi on ponovo, sa svojim prijateljem i pruža mi plastičnu čašu: "Izvol'te viski ..." 
Ja zahvalim, ali odbijem... 
On kaže da će ostaviti čašu, pa mogu kasnije... 
Ja : " Nemoj, molim te, da mi ostavljaš, ne pijem dok sviram !" 
Ubaci se njegov drug u razgovor : "Ali, platio je..."
Ja : "Šta ja tu mogu... mogao je prvo da me pita"! 
"Ali, dupli viski..."- tužno će on...
I, na kraju, kao malo ljuti, reše oni da vuski treba da završi u kanti za smeće...
Ja slegnem ramenima... 
Mislim... pa, mogao je da ubaci pare... teča !
A, ja, posle mogu da kupim viski, pivo, bilo šta...

Inače, ne pijem ništa dok sviram, da ne bih imao problema sa WC-om (izmedju ostalog) ! 
A, ni par sati pre posla... pošto sviram po 4-5 sati u komadu... 
Osim toga. žestoka pića i ne volim nešto... 

Oni su bili neki ljubimci viskija, i bilo im je žao... 
... što je duplom viskiju bilo sudjeno da zavrsi u smeću !
A, platili ga ljudi...

.

2 komentara:

  1. Viši inspektor Bešević30. 10. 2010. 19:19

    Ne razume covek da ti je najbolja cast da ti ubaci koju paru u koferce,a ne viski,pa makar i dupli. Da je bio neki sendvic,pa ajde i nekako,a ovako...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma, najbolje pare, pa ja mogu da si kupim šta mi je milo :)!

    OdgovoriIzbriši