FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

12. 10. 2012.

BAJAGA BEZ INSTRUKTORA


==================================================================

Ovo je 2. deo iz serije tekstova "Leto 2012."
1. deo: "Moram malo i da blefiram".

==================================================================

6. dan

Prošao uveče Bajaga sa svoje ženče. Ja ga nisam video kada je baš pored mene prolazio (možda me je i pogledao, ali ja obično buljim u žice dok sviram), nego kada je bio 20-ak metara dalje, nakon što mi ga je pokazao sin mog kolege-komšije (ne svira, radi nešto drugo, al' je kao i ja "uličar").
Ako neko zna gde je Bajaga letovao 2012. godine (u julu), onda zna i gde sam ja baš u to vreme svirao... :)

Sad u podrumu čeka na transfer...
Našao sam bicikl. Neko ga ostavio u jednoj mračnoj ulici da rđa, pa mi ga bilo žao, te sam ga odneo kod jednog prijatelja da ga čuva tokom leta, pa ću ga na kraju poneti sa sobom. Još jednom, pre 6-7 godina, našao sam jedan napušteni bicikl i uzeo ga, naravno. To mi je ostalo od ćaleta, koji nikada nije ništa bacao. "Može nekad da zatreba", bio je njegov moto... Inače, nije u tako lošem stanju ovaj bicikl, uz trošak od par desetina evra može da se sredi i da bude, što se kaže,  k'o nov... Odneću ga u Leskovac, pa ću ga tamo i sređivati i koristiti.

Inače, po ostrvu ima i napuštenih automobila, kombija... Uglavnom ih Englezi ostavljaju: dođu sa njima, letuju, i na kraju ih ostave da trunu.

==================================================================

7. dan

Umro je Jon Lord, možda i najbolji klavijaturista u istoriji rok muzike, a sigurno onaj koga sam ja najviše slušao i cenio, s obzirom da mi je Deep Purple bila i ostala jedna od omiljenih grupa, kao što i piše u poslednjem pasusu teksta "Moja mala Autobiografija".

Danas pauziram. Juče je bila najslabija zarada od dolaska, pa zato... Ali i da bih odmorio prste, jer me bole (omekšali su na vrhovima), pošto pre početka letnje turneje nisam svirao celih mesec dana.

==================================================================

Sunce me je zajebavalo sa te strane na kojoj je krevet,
pa sam se "suncobranio"...
8. dan

A, danas najbolja zarada. Razlozi? Pa, ima ih nekoliko, po meni:
1. Juče sam pauzirao (više turista ode-dođe za 2, nego za 1 dan).
2. Kafić u blizini je nekim čudom stišao muziku večeras.
3. A, i ja sam se pojačao...
4. Uživao sam dok sam svirao (dešava se povremeno, videti: "Dan je bio predivan, ali ja sam bio malo nervozan").

Počeo sam tek u 22h, a završio u 02h.

==================================================================

9. dan

Danas ništa nisam zapisao u svoju crnu svesku-dnevnik...

==================================================================

10. dan

U poslednji čas sam odlučio da sviram večeras. Zašto sam mislio da ne sviram, ne sećam se (bilo je to pre 3. meseca), a nisam zapisao u svom dnevniku...

Ponovo Bajaga. Najpre je zastao kod (u ovom tekstu već pomenutog) kolege "uličara", pa se zatim slikao sa jednim detetom, nakon što ga je detetov otac zamolio rečima: "... Samo zbog one pesme o Zvezdi..." (Bajaga je napravio i jednu navijačku pesmu, onu "Ima nas 200 milona", a ćale je izvesno Zvezdaš).

....., Bajaga, ...... i ......, jula, 2012. u ........
(foto sam BEZ dopuštenja pozajmio sa FB profila mog prijatelja
[u kockastim gaćama :) ])
Slikali su se kada sam već bio otišao, inače bih se i ja video u pozadini
(mesto za svirku mi je bilo 5 metara iza njih)
Svirao sam "Commandante Che Guevara", kada je zastao kod mene.

Bajaga: Opet "pleteš", kao i pre...
Ja: Pa, tu sam ja, ali Vas nema 3-4 godine.
Bajaga: Da, nismo dolazili 5-6 godina.
- rukovali smo se -
Ja: A, i ja neću možda više da dolazim, ne ide mi nešto...
Bajaga: Dobro, biće valjda bolje.
Ja: Možda, a ako ne, ići ću sledeće godine u ....... (cenzura, ne bih da otkrivam svoje planove).
Bajaga je napravio upitno-začuđujuću facu, koja bi, kao, značila: "jesi baš siguran?".
Ja sam napravio sličnu facu, koja bi, kao, značila "pojma nemam, probaću...".
Bajaga: O.K. Ajde, srećno.
Ja: I tebi.

Počeo sam sa "Vi", a završio sa "ti"... :)

(Jedan raniji susret sa Momčilom, opisan je u tekstu
"Poznate ličnosti koje su ubacile neku kintu... ili nisu")

==================================================================

11. dan.

Uspavao sam se, pa sam zakasnio na posao celih sat vremena. Ali, barem nikome ne moram da se pravdam zbog zakašnjenja, što je jedna od dobrih strana mog posla. Ima još tih dobrih strana, ali ima i loših, kao i u bilo kom drugom poslu, jel' te...

Ovo je poslednji dan u ovom mestu, sutra putujem.

"Tandem" gitara...
Nekoliko komentara u vezi sa izgledom moje "duple" gitare:
- Tandem gitara (tako se zapravo zovu oni bicikli za 2 osobe).
- Jedan deda me pitao: "Zašto sviraš na 2 gitare?".
- Jedna baba je svom unuku objasnila (a, ja čuo): "To je gitara za dvojicu".

==================================================================
SLEDEĆI DEO: Ljubavni hotel
==================================================================

Broj komentara: 10:

  1. - Jedna baba je svom unuku objasnila (a, ja čuo): "To je gitara za dvojicu".


    Hahahahaha, jedan svira odozgo a drugi odozdo (okrenut naopačke) :))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. :)

    A, mogu i na 1 gitari da sviraju dvojica, sigurno babac zna za taj fazon.

    Znači, na ovoj mojoj bi mogla četvorica... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A za Bajagu nema cenzure :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa, on je javna ličnost... šta je to za njega? Možda nije bio sređen te večeri,a?

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidi Momčila jest se postarao, nadam se da je ubacio koju papirnu novčanicu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Бајага к`о Бајага... Нећеш се од њега `леба најести. Ни ако прође поред тебе, а ни ако будеш свирао његове песмице.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja mislim da je on baš dobar čovek, ali naravno da nije dužan da mi finansijski pomaže ni on, kao ni bilo ko, niti da mu se dopada kako sviram recimo... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Какав је он човек, појма немам. Знам да сам волео његове песме док сам био млађи. Сада их зовем песмице. И наравно да не треба да те помаже у буквалном смислу али би Бајагино убацивање кинте био баш, баш одличан гест. Па, јебеш га, и ти свираш због зараде, зар не? Овако је испало мало без везе... А да ли се њему, или било коме другом, допада како ти свираш, нема никакве везе јер ти од свирања живиш. Ја сам убеђен да ти свираш одлично. Да којим случајем немаш појма, давно би ти потражио `леба на неком другом месту. ;)

      Izbriši
  8. Pa, dobro, ovoga puta nije, ali jeste ranije ubacivao... piše u onom drugom tekstu ("Poznate ličnosti...").

    OdgovoriIzbriši