FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

02. 11. 2010.

CRNA TRUDNICA I "LETEĆI PACOVI"


Neka trudnica (odevena u crno) prvo prodje pored mene, pa zastade (5m dalje) da, kao, posluša malo. Svirao sam tada instrumentalnu verziju "Ružica si bila..." od Dugmeta (ali, to nije ni važno). Posle jedno 2-3 minuta pridje ona polako (pa, trudnica je...) i stavi u koferče (namenjeno za "skupljanje dobrovoljnih priloga") neku... kesu!
Ja, gledam, onako... vidim ima nešto poveće u njoj, baš sam znatiželjan, ali čekam da se ona udalji, pa da pogledam šta to ima unutra.


A, kesa ?
Pa, k’o one što daju u autobusima za povraćanje (crna), samo sa "ručicama".
Ona ju je bila smotala, ali videlo se da unutra ima nešto što nije baš tako malo!


A,da...
Navratio je kod mene i jedan Beogradjanin, moj poznanik. Pitao me da li imam nešto svoje u repertoaru. Čuo je da je neko (on reče i ko, al’ sam ime zaboravio istog trenutka) nekada rekao da (otprilike):
"Ako neki guslar zna 50 pesama da odgusla, a, pritom ne napravi bar jednu svoju... onda on i nije baš neki guslar".
Ja sam mu odgovorio da ja i nisam neki guslar, ali posle, kada je on otišao... nešto razmišljam:
"Pa, da vidiš da i jesam!"
Mislim, hvatam taj prosek od 50 + 1 !
Osim toga u mnoge stvari ubacujem neke svoje delove...
Znači: Ja - guslar i po !!!



A, šta je bilo u kesi?
Djevrek... košta pola evra.
Ostavio sam ga golubovima, sutra za doručak...


           DODATO NAREDNOG DANA:

E, baš sam glup!
Ostavio sam juče taj djevrek u kesi, pa sam danas video tu kesu kako još uvek stoji tamo gde sam je i ostavio...
A, da bih potvrdio svoju glupost, opet sam zaboravio da ga (djevrek, bre...) izvadim iz kese!
Nego, čuo sam da za golubove kažu da su "leteći pacovi" (prenosioci raznih boleština), pa... šta me onda briga, što pa da ih hranim?

Nego, juče sam zaboravio da spomenem kako sam se najeo prašine iz usne harmonike!
"Duvao" sam je ponovo posle dužeg vremena, ali, zaboravio sam da je pre upotrebe (po propisu) malo "čuknem" !
Inače, nisam svirao gitaru mesec dana pa su me danas malo boleli prsti.
Nije to kao kod "običnog" sviranja:
PRITISNEŠ (samo) žice levom rukom, a desnom ih "okineš" i one zavibriraju!
Ja moram da ih jako udaram i levom i denom, iako može da izgleda da ih samo, kao, "pipkam" nešto...
Desna ruka malo i pravi pauze (njom sviram melodije), ali, leva (manje-više) non-stop "radi"! Njome sviram akorde ("pratnju").
A, 5 sati juče i 5 sati danas nije malo posle duge pauze.
Moraću da uzmem par dana bolovanja...


p.s.
sad će da me mrze golubari, zato što sam im ljubimce nazvao pacovima...

Broj komentara: 6:

  1. pa sta te briga,istinu si rekao,to je naucno dokazano...a i golubari nisu neka ciljna grupa koja ce da sedne ispred kompjutera,i da cita tvoje price,oni se "zakovu" napolju,i zevaju u nebo,i prebiraju,kao raspoznaju u vazduhu Tikire,Bakarce,pa Lepezane...trtmilojko,sto bi reko jedan moj frend...pozz iz Severne Srbije,sad je u trendu regionalna podela,znas,pa moramo da idemo u korak s vremenom,ko Topalovici u filmu "Maratonci Trce Pocasni Krug" haahaahaaa

    OdgovoriIzbriši
  2. p.s.
    a ovo za djevrek sto si napisao,ja obicno prosjacima nedajem lovu,pogotovo deci,jer sam ranije nekoliko puta davao deci,pa ako das jednom,onda se za pola minuta oko tebe stvori celo jedno odeljene skolsko!!! Kad mi trazi neki dinar,da kupi hranu,ja cu pre da mu kupim pomfrit,ili hamburger,kukuruz,na sta prvo naletim, a lovu ne zato sto sam,radeci kao taxista,video gde zavrsava novac koji ta deca isprosjace,strasno...
    A sto se tice muzicara,od malena sam voleo da im platim sto "me uveseljavaju",tako me naucio deda,predratni privatni preduzetnik,a nije mi strano ni da se provesdelim ,tu na ulici...
    Price su ti odlicne,autenticne,svaka cast,zeli m ti puno srece u zivotu,mozda se negde i sretnemo,ko zna...
    Filip

    OdgovoriIzbriši
  3. Nego, kaži mi gde ti šetaš, i kojim danima... Mislim, da dođem da sviram tamo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehehe, i ja im jutros davao đevrek sa susamom :lol:

    OdgovoriIzbriši