FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

02. 12. 2014.

Zanimljivosti sa Facebook stranice (2013.)


Svakakvih ideja ima za skupljanje para od prolaznika... 


I ja imam problem sa kovanicama, ali ne baš toliki kao jedan bogataš u Kini, koji plaća 1.600$ mesečno radnicima (18 ih je) da bi ih po ceo dan brojali... 





Dobar fazon: postolje od teškog materijala,
spojeno sa štapom koji se nastavlja kroz rukavicu (metalni put),
pa ispod odeće ide do stolice na kojoj sedi čika...






Često pogledam statistiku na blogu,
pa se smejem kada vidim koje sve ključne reči ljudi upisuju
u google i ni krivi ni dužni nalete na neki moj tekst... 

Ovo je od predhodne nedelje.


Sviraću i kad umrem, jer se i na onom svetu od nečega mora živeti...
(filozofirao malo ja  )




Volim da vozam sina (9 god.) na biciklu, samo mu je dupe već poraslo, pa mu je sedište (koje je pravio moj pokojni ćalac) postalo tesno...  Ali nema veze, ionako dogodine dobija svoj (veliki) bicikl, a njegovo mesto će polako da zauzme ćerka, samo da malo poodraste (tek joj je 6 meseci). Pa ćemo svi zajedno, na 3 "točka": on i mama posebno, a ja i ćera zajedno...  A kad putujemo u moj rodni kraj (LeskOvac), putuju i bicikli sa nama, normalno...
Sa sinom sam 2 puta padao, oba puta na glavačke. Prvi put se "zalepila" prednja kočnica, a drugi put je valjda on metn'o nogu među žice. Taj drugi pad je bio nezgodan, majka samo što se nije onestvestila kada nas je videla, kad smo se vratili kući. Izgledali smo k'o da su nas napali Indijanci... 
Na slici (15.9.2011.) se vide povrede na licu i desnom ramenu, a nije bilo samo to... 





Moram da ubacim u repertoar ovu pesmu... 





Lepa spravica...


Broj poseta (tj. otvorenih stranica) na blogu, danas je svečano premašio 100 hiljada... 





Ovo je viši nivo: DRUMSKI MUZIČAR 


Mog'o bi' ja u ovakvoj pozi da sviram, bolje bi mi išlo, garant... 

http://video.repubblica.it/edizione/torino/torino-il-mistero-del-fachiro-che-levita-in-via-garibaldi/101530/99910






Kolega "cepa" gitaru, iako nema srednji prst na levoj šaci... 




Ovako će zaista da bude u budućnosti, kada keš više ne bude postojao.
A ja se nadam da to neću da doživim... 



E, ovo je pravi Ulični Muzičar, svira i kad je poplava... 




Nova "petica", jedva čekam da se upoznamo... 





Lepa putujuća kućica...

Tačno tako je bilo nekada: ribe su se hvatale pomoću gitare... 





Lep mi tanjir, a? 


 
Džukac iz http://ulicni-muzicar.blogspot.com/2010/11/kia-ne-volim-te-za-sada.html me posetio.
Celo veče se motao oko mene.



Ceo blog mi je tamo unutra...  Takođe je izvezen i na 2 rezervna bloga (kojima se upravlja sa različitih naloga), pa ajde nek me neko hakuje, ako ga ne mrzi... 




Pogledajte i:




Nema komentara:

Objavi komentar