FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

10. 11. 2010.

MALI, ŽIV BIO - VELIKI (TI) PORAS’O !



Nekoliko kraćih epizoda (jun 2010.):

1.
Neki tip, očigledno "uradjen", prolazi... kao žuri nekud...
Vidi mene kako sviram, zastane i, kao, posluša malo...
Stajao je tako jedno 5-6 minuta. 
Onda odjednom, pošto me je pozdravio pokretom ruke, krene...
Ali, tamo odakle je došao! Zaboravio kuda je krenuo... :d


2.
Ostavio mi jedan mladić (pošto je uredno platio i u moneti) jedan džoint i jednu kajsiju!
Džoint ne "troši
m",a, kajsiju sam uz’o... al’ sam je posle ostavio (tamo gde sam svirao). 
Valjda nije završila u smeću, ima (na žalost) toliko beskućnika što tumaraju naokolo...

3.
"Hasta la victoria", reče mi neki tip, ubacujući "dobrovoljni prilog", dok sam svirao "Commandante Che Gevara".



4.
Vrlo mladi momak i devojka (najpre platili, kako je i red) seli tu, blizu mene, da slušaju, kao...
Ali, ja sviram, a oni... ljube se !
Dečja posla, he he... jaka stvar.
Al’, ovi, bre, ne znaju za dosta!
"Cmok-cmok, cmok-cmok"- čujem ja dok sviram!
Pomislih u sebi: "da l’ da ih pitam da mi drže ritam?"


5.
Tek sam počeo to veče kad...
Neki klinac (možda ima 3 godine) se "zalepio"  za mene.
Otac ga zove, ali, on – ništa!
Otac ga obaveštava kako će otići, ali mali ne obraća pažnju na njega (sve vreme "bulji" u mene)!
Otac krene, kao, odlazi... pa se posle nekoliko koraka okrene i, pošto ga dete nije ni pogledalo, vrati se!
Šta će čovek... zavuče ruku u džep i da sinu novčić da ga ubaci u moje koferče!


E, nije stvarno meni toliko do tih 50 centi, nego mi je to bilo "sefte" (prvi pazar toga dana)! 

Zato sam (u sebi, naravno) i pohvalio dečka rečima:
"Bravo, mali! Živ bio – veliki (ti) poras’o !"

3 komentara:

  1. Koristan video za blogerase: http://www.youtube.com/watch?v=0u2TKwd7s5E

    OdgovoriIzbriši
  2. Viši inspektor Bešević23. 11. 2010. 03:55

    Deca znaju za svaki red,nego im matori kasnije pokvare. :)

    OdgovoriIzbriši