FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

14. 04. 2013.

500 EVRA, AL' ZAMALO...


Kratke priče sa Facebook stranice: Decembar 2012. - Januar 2013.

==================================================================
Napomena: komentari na kratke priče koje slede, mogu se pogledati na objavama na Facebook stranici koja je povezana sa ovim blogom.
==================================================================


1. Dobio sam večeras toplu čokoladu i popio je dok se još nije bila o'ladila, jer sam zbog snega morao da prekinem svirku. A, inače, obično mi iz obližnjih kafića zimi šalju te čokolade ili čajeve, ali ako se to desi na početku svirke (a, najčešće jeste tako) ne smem odma' da konzumiram, da mi se ne bi išlo u wc, jel' te, tako da ih popijem na kraju hladne. A, kad mi leti donesu pivo - onda opet po završetku svirke, kad se već zagreje. Sve nešto naopako...

2. Daje mi baba 5€ u ruku, kaže "da ih vetar ne odnese" (ako ih stavi u koferče). "Ali, uzeću malo kusur", dodade ona i poče da uzima evriće i da broji naglas: "Jedan, dva, tri... i pola". Ja samo gledam da se ne uhvati za "mamac" (zalepljeni novčići). Ali nije, oni su već potamneli (zarđali malo), a ovi novi sijaju (govorim o apoenima od 1€). Ja joj kažem da ima još jedan od 1€ (pošto je poslednji koji je uzela bio od 0,50), a ona: "Nema veze". Fala...

3. Neka deca me zamajavaju, traže da im sviram "nešto rock". Ja se pravim lud, ne odgovaram ništa. Svirao sam neki blues (moja 'izmišljotina'). Jedno 5-6 puta su me pitali, ti klinci od 12-13 godina, to isto: "da li mogu da odsviram nešto rock", dok im jedan iz njihovog društva nije rekao: "Pa, to što svira je rock, budale..."

4. Pravio sam neki novi bluz danas, slučajno je ispalo posle sola u "Can't bye me love" od Beatles-a. A, i nije neka filozofija napraviti blues: neka fraza koja se ponavlja, dok se vrti poznata harmonija, pa malo solo (improvizacija) i tako... "Red šunke, red slanine", što bi reko Balašević.

5. Grebem se od Boga, a težak sam nevernik! Taman sam hteo da izvučem kablove iz gitare, kad vidim ide neki sveštenik. On i čovek sa kojim je bio u društvu, bili su oko 50m daleko, pa rekoh "aj, dobro, sviraću još pola minuta, šta me košta...". I popovi ubacuju pare, kao i "obični" ljudi, a primetio sam da imam veće šanse ako je mlađi i ako nije sam. Može biti da mu je neprijatno da prođe kraj mene, a ništa ne ubaci pred 'svedokom', ko zna. Inače, poznato mi da mnogi klošari, beskućnici, prosjaci itd. "rade" po crkvama, ili ispred njih, tako da razumem da su sveštenici preopterećeni njima, pa onda i nisu neke naročite mušterije uličnim sviračima. Da li je ovaj od pre jednog sata ubacio nešto? Pa, nije, ali jeste njegov prijatelj... ;)

6. Znači, ja ponovo na sviranju. Završena je velika Novogodišnja turneja, 5 dana sam 'ladio prste, a sad su na red došle vikend turneje. 3:15 prepodne-podne i 5 sati uveče: toliko sam svirao danas. Nije mi bilo teško, jer sam u formi. Imao sam samo 5 dana odmora nakon Novogodišnje turneje. A, između nje i letnje turneje, na programu su brojne vikend turneje, kao što je ova, prva u 2013. godini.

7. Dobio sam papirne maramice od dečka koji ih, kao, prodaje (to je zapravo vrsta prosjačenja). Dobio sam i čokoladu od tipa koji ima kiosk 10m iza mene. Kaže "slušam te sve vreme", a meni je nejasno kako može da me čuje tako otpozadi, a prolaze mu i automobili tamo.

8. Dve Ciganke, svaka sa po jednom malom ćerkom, nađoše se na taxi stanici (20m od mesta na kome sviram), uđoše u jedan taksi i odoše... valjda na spavanje kući, posle posla. Kakvog posla? Pa, prodaju cvećke uveče po kafićima i restoranima. Profesionalke...

9. Dobio sam 500€, al' zamalo... lažnjak. Ubaci momak taj papir, vidim ja da je crvenkasto nešto, ali nije 10€, veliko nešto. Nije se dobro videlo, zbog slabog svetla, a i bila je presavijena više puta ta "novčanica". Mislio sam da je neka druga valuta, ko zna koja, a ne euro (njih dobro poznajem), i ko zna dal' vredi uopšte nešto. Kad su se udaljili momci, pogledam: kao novčanica od 500€ napred, a odpozadi reklama (poznat fazon). U ovom slučaju za neki novootvoreni striptiz bar.

10. Sviram u mestu iz príče "Kia, ne volim te... za sada!" (od pre 2. god.). I, navraća onaj džukac (nekupani), još je živ. U stvari, i juče i danas je preležao pored mene skoro celo veče. A, juče, kad je prvi put došao, kao da je hteo da me pita "sećaš li se ti mene?", dok je mahao repom. Nisam ga pomilovao, da ne prljam ruke, jer stvarno je klošar, ali smo malo popričali... (FOTOGRAFIJE sa Facebook stranice).

Broj komentara: 7:

  1. Upamtio te je (a i privržen ti je) domaći "klošar"... :))). Veruj mi, mnogo veće priznanje, poštovanje pa i (na neki svoj način), izraženu ljubav od njega,ne bi Ti ukazali ni mnogi ljudi (koji Te se, takodje sećaju)...

    Sada si u jedno siguran: dok je on živ, tamo imaš makar jednog pravog prijatelja...

    OdgovoriIzbriši
  2. Daaa, i da te ne zbuni, ranije su neki komentari bili "anonimusi", a sad videh da sam zaboravio i da je prethodni bio "Dule" posle Tvoje "pauze" :)

    Sad nastavih punim imenom, no nije, mislim, ni bitno za Tebe, važnije je meni, jer sam se priključio "klošaru" :) u "pamćenju i istrajnosti" :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda si sa tim mogao džabe na striptiz, Mexes bi sigurno pokušao lol

    OdgovoriIzbriši
  4. ma, neću da mešam profesije, znam samo da sviram (ne znam da se skidam) :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko zna, možda bi kad bi počeo da mešaš počele prave 500-tice da padaju :-D :-D :-D

    OdgovoriIzbriši