FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

06. 12. 2014.

Zanimljivosti sa Facebook stranice (2014, 1. deo)






E ovo mi je baš bilo potrebno!
Imam u kombiju već sve i svašta, razna pomagala, ali sam tek juče nabavio ovu lepu spravicu koja struju sa 12 prebacuje na 220 volti, tako da ću, kada sam na putu, moći da koristim bilo koju električnu napravu koja ne troši više od 300 vati.













Tekst, NIJE MOJ, već sa jednog sajta: "Kako postati ulični svirač"

http://www.klubputnika.org/servis/iskustvenik/3775-kako-postati-ulicni-svirac



Dobro, ja onda da se kandidujem za Predsednika... 




Lep gest...



















Bravo, kolega... 





Gitara iznutra... 





Igram ja tako neki dan "Slagalicu", ovde na fb (inače samo tu igricu konzumiram) i baš bio tesan rezultat sa nekim jakim igračem. Poslednja igra, druga asocijacija... Otvorim ja C 3 (uvek na njega prvo udarim), piše "Dragan". Ja lupim "Nikolić", jer mi je Prle iz "Otpisanih" prvi pao na pamet.

I potrefim! Znači kolona C je Nikolić i verovatno je neki drugi Nikolić konačno rešenje, razmišljao sam ja logički... Padne mi na pamet da se onaj drljavi predsednik još drljavije Srbije tako preziva i hteo sam da kao konačno rešenje napišem njegovo (drljavo) ime, ali... nikako nisam mogao da se setim kako se ono zove. Imao sam valjda 15 sekundi, ali ništa. Posle je moj protivnik u igri napisao iz prve "Toma", uzeo poene i pobedio me (da sam mu znao ime, ja bih pobedio). 

A što sve ovo ja pišem? Pa eto, nije mi žao poena. I mnogo sam ponosam što nisam znao njegovo ime onako iz cuga. Što ono kažu u školi "da te u sred noći probude, moraš da znaš neke stvari", a tu valjda spada i ime predsednika države. Međutim, drago mi je što sam pao na ispitu... 

Ok, jeste da zaobilazim političke vesti na sajtovima koje posećujem, ali Nikolića ipak znam odavno, još dok se zajedno sa Šešeljem bavio ratnim huškanjem po bivšvoj Jugoslaviji. Naravno da ne mogu da mu oprostim sve što je radio tada u kooperaciji sa Šešeljem, Slobom i ostalima i baš me briga što se sad folira i glumi evropejca. Nije se on promenio zbog ne znam čega, već zbog svoje karijere. U stvari ne znam da li se sada folira ili se tada folirao... A nije ni važno. Političari k'o političari. Ne zanimalju me više od kada smo se oslobodili Slobe i njegove diktature.

A kad smo već kod Miloševića, evo priznajem da sam učestvovao u šetnjama, demonstracijama itd. tako da me hvata lagana jeza kad posle dužeg vremena ponovo čujem ovu Đoletovu...












Možda je moj prvi "susret" sa nekim uličnim sviračem, bio onaj kada sam na TV,
u seriji "Vruć vetar", video ovu scenu kada Šurda stiže u Nemačku...






Evo i mog prvog postera, možda ih bude još....
Ima jedna knjiga sa tužnim krajem, iz vremena okupacije, zove se " Ne okreći se sine". Otac ostaje da se bori protiv nemaca, a sinu kaže da beži, da trči i dodaje to 'ne okreći se, sine'. Tako se završava. I film je snimljen po tom romanu.















"Moja mala autobiografija" sa bloga = 4.000 klikova... 


Baš kada je počeo da svira, dogodilo se nešto neverovatno... nećete verovati šta!!!
www.ulicni-muzicar.blogspot.com
p.s. ovo je najnovija moda na sajtovima  intrigantni naslov, koji kao tera čitaoce da kliknu na vest





Momci, kofere u ruke... makar i prazne! 

http://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2013&mm=05&dd=08&nav_id=711927














Pogledajte i:
Zanimljivosti sa Facebook stranice (2014, 2. deo)
Zanimljivosti sa Facebook stranice (2013)


Nema komentara:

Objavi komentar