FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

09. 11. 2010.

E, NE DAM TI SVOJU GITAR(ic)U !




Neki tip me pitao nešto u vezi gitare (koji štim koristim i te stvari), pa kada je video da mu ljubazno odgovaram, pitao me još i da li bih mu dao da svira malo...
Ja mu kažem: "E, prijatelju, ja ovo što radim - to mi je posao, izvini..."
A on će: "Ma nema problema! Ja ću da sviram, a pare neka idu tebi..."
Naravno da od toga nije bilo ništa!
Zamalo da mi zatraži i da ih (njega i njegovog druga) slikam!
Ali naišle su, srećom, neke devojke, pa su pitali njih.
A i toga je bilo! Da, da...
Bio neki spomenik u blizini, pa me jedna gospodja fino zamolila... ako bih mogao da je fotografišem, al' da pazim da nekako "u'vatim" i spomenik!

Naravno da nisam pristao, iz protesta prema neobzirnosti!
Ona je pokušala da se opravda time što i nije bilo baš mnogo prolaznika, pa, kao, neću mnogo da izgubim... (?) 
'De me nadje...

Stvarno se mučim da razumem to... 
Kako ljudima uopšte pada na pamet da mi traže gitaru?
Vide da "radim", da sviram za pare... 
Ili možda misle da se ja samo za....vam na ulici?
Izgleda da ih nije mnogo briga, ne razmišljaju mnogo da li je kod mene "vreme=novac" ili nije...
’Oće malo da (mi) pokažu kako znaju i oni da sviraju!
Nekada sam i davao gitaru, ali već odavno – JOK! Ne dajem! Nema više...
Sada, kada mi je neko traži, ja ga pitam da li ima kod kuće gitaru.
Pa kada potvrdno odgovori (a to je skoro sigurna stvar), ja ga onda priupitam: 
"Pa, što onda tražiš od mene?"
I tada nema odgovora...



Inače, baš zahvaljujući tome što sam, negde oko 14h (minut gore - minut dole), u subotu 20. maja 1994. godine, dao jednom "slučajnom prolazniku" da mi svira po gitari, upoznao sam svoju LEPU polovinu. Sedela je na obližnjoj klupici pa smo, dok je dotični tip "guslao", razmenili prvih par rečenica. Danas smo u braku i...
...sutra ujutro moram da vodim sina u školu, pa moram da zaaaavršavaaaaaam!
Aj, laku noć!

Broj komentara: 8:

  1. Viši inspektor Bešević10. 11. 2010. 03:06

    Nemoj samo zena da ti cuje da si nekome dao gitaru da svira... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa prica...ima li sin interesa za gitaru?Ili ce doci kasnije kada vidi da je gitara "mamac"za dijevojcice.Nego,sta ti kaze zena,koga vise grlis,nju ili gitaru?
    Blog ti je jako dobar,uradio si ga bas profi.E,U.M.cega si se samo ti nagledao...
    P.s.svrati u kafanu,pa opali koji akord...pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Pročitala sam ovo već jedared (ako se ne varam)i bila sam u čudu. Ima stvarno nezrelih ljudi. :((( Da li bi im palo na pamet i da traže kasu od prodavačice, čisto da malo tipkaju!?!? Zamisli odeš kod lekara i tražiš mu stetoskop, eto, što da ne, svi smo se igrali doktora kad smo bili mali. Straaaaaaašno, muzičaru moj. Inače, ljudi koji imaju potrebu da se slikaju pored svake jbne znamenitosti su iritantni. Kad god sam išla na putovanja, uvek sam donosila slike koje su više poput razglednica. Zamisli da sam svaki put smarala prolaznike kad bih videla nešto što je vredno fotografisanja...

    OdgovoriIzbriši
  4. @Tina
    Ma, ja sada gitaru i ne donosim u stan ("živi" u garaži), tako da ne pravi konkurenciju mojoj gospodji... ČD

    @Lajka
    Ma, stalno traže... ko zna kol'ko puta godišnje
    (recimo 15-20 puta)

    Ali, i ovi što 'oće da pričaju sa mnom (naširoko i na tenane) nisu mnogo uvidjavniji, pa moram (često) da ih "opominjem"...

    OdgovoriIzbriši