FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

01. 10. 2010.

VOLIM JA OVAJ SVOJ POSAO

Moram da kažem da ja volim svoj posao!
Kad već nešto mora da se radi - ja biram ovo svoje.
Uvek sam govorio da je pravi posao onaj koji bi se radio i besplatno.
E sad, kada bi se naprasno obogatio...
Mislim da bih sigurno napravio pauzu!
Ipak mi je malo dosadilo, 21-va je godina!
Ali vratio bih se i svirao bih, ili besplatno, ili za pare... koje bih posle poklanjao najbližim kolegama, prosjacima, bilo kome...
Malo bih promenio i repertoar. Sada se trudim da ono što sviram zvuči, pre svega, LEPO... 
Jer sviram najpre za prolaznike, pa tek onda za sebe...
Znači malo bih više svirao za sebe (a to znači - tvrđi zvuk!)
Ne bih svirao po hladnoći, vetru, po kiši (ispod nekog balkona), manje sati u komadu itd.
Ali bih (makar povremeno) SVIRAO... na ulici!!!
Po tome cenim da sam izabrao pravi posao za sebe!
Početkom devedesetih je izvestan broj ljudi iz bivše SFRJ krenuo da svira po ulici – iz nužde!
Nije bilo para, nije bilo posla, pa kao, bolje je i to nego da se krade... hehe...
I meni su nekoliko puta (imajući nameru da me pohvale) rekli da... dobro, bolje je to što sviram na ulici nego da kradem.

Ja uvek ističem da sam počeo da sviram po ulicama zato što sam tako hteo ja!
Nisam morao!
1989. sam mogao da nastavim da radim u fabrici u koju me je doveo otac, koji je tamo radio puno godina (radio sam 4 meseca, kol’ko da zaradim za pojačalo). Radno mesto sa perspektivom, da, da...
Mogao sam da budem nekakav šef, kasnije... na bojenju čarapa,
pošto tamo niko nije imao hemijsku školu (kao ja).
A i plata je tada (1989, 1990... ) bila fina, mogu vam reći! 

Ja, boga mi, mislim da za mene, ovakvog kakav sam (oduvek sam bio "solo igrač" - u svemu i celog života)... da je ovaj moj - idealan posao!
Nezavisnost, nema šefa, ja odredjujem kada ću da radim, koliko dugo, koliko često, gde...
Nezavisnost mi omogućava i to što sam oduvek svirao sam.
(izuzev nešto malo, na Jadranu, ali to je više bilo zezanje, a manje ozbiljan „rad“!)
A, to što uspevam da sviram sam, a NE PEVAM... za to kažem FALA Stanley Jordan–u!


.

4 komentara:

  1. Viši inspektor Bešević30. 10. 2010. 18:23

    Da li si imao prilika i ponuda da sviras sa nekim,po nekim proslavama i slicno? Za neke mozda malo vece bare uz,naravno,neke striktne obaveze koje nose te pare?
    Da li ti je neko prilazio sa nekim ponudama za dalje i vise?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa, da...
    Više puta su mi prilazili vlasnici kafića, restorana...
    Pisaću o tome...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nista bolje od "solo igranja"..majka svega!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa, jes'... Ja i sam sebe nerviram i ne mogu nekada da donesem neku odluku, a tek da moram da sarađujem sa još nekoliko ljudi...

    OdgovoriIzbriši