FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

23. 05. 2011.

SMAK SVETA


Onaj od pre dva dana (21. maja) sam propustio. Bio sam na nekoj mini-turneji i skroz sam zaboravio na taj Smak Sveta, a baš sam hteo da se spremim za doček. Al', sledeći ne propuštam nikako. Kad ono beše? A, da... 21. decembra sledeće godine.

Ali, izgleda da su ljudi stvarno očekivali da se desi taj Smak, pa su mi ubacivali pare dok sam svirao, jer šta će im lova tamo na onome svetu...
A, kad dođe drug Bog i zatekne me sa džepovima punim para... mislim, ja teško da ću završiti u Raju.

Zato, za sledeći Smak, prelazim u prosjake, jer njima 'ne gine' Raj, dok bogatašima uglavnom sledi pakao.
Pa, da. Ko može da se obogati, a da ostane pošten?
Jedino je Slobin sin Marko Milošević od fizičkog rada (nošenja gajbica) zaradio svoje prvo milionče (maraka ili dolara... nisam siguran, pa da se ne ogrešim). Ali, ne može to svako! Mislim, težak posao je to (iako se odlično plaća).

Broj komentara: 6:

  1. odlicna polayna tacka za vjernika to je pouka za mnoge al nazalost crno udusi coveka preovladava iuvek je nezadovoljan na stetu drugih bez dobrih djela nema raja a onaj ko ucini za trun zla vidjece ga a ko ucini za trun dobra vidjece ga ` ati si prijatelju mnogo blizi bogu nego ti bogatasi bog im je srca zapecatio pa nevide da je zemlja prolazna stanica za pokajanje jos nije kasno `amin`

    OdgovoriIzbriši
  2. samo što sam težak nevernik... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. samo gospodar uziseni nam daje dozvolu da zivimo jedemo spavamo gdaimo zar je galaksija ljudso delo ko prpucava ono sto vec postoji a njegovog tvorca ne vidi pa ti dises anevidis kisik jedes a nevidis svoju utrobu pa ko stvori coveka od 365 sastojaka ` dusa je ono sto se vraca bogu zato braco cinite dobro jedni drugima i zahvalite bogu stalno ine boj se iskrenog vjernika on daje ne otima tudje `amin`

    OdgovoriIzbriši
  4. oci su site a dusa prazna pa neuzimaj te tudju dusu nepravedno sve su iperije propale jer sila pripada samo bogu a on silnike nevoli pa im da a posle uzme zar nema dokaza otome ` asudnji dan nece jos cekamo silazak ``isusa` pa blagostanje boj te se svi ce odgovarati na sudnjem danu pred bogom zato sirite ljubav a ne mrznju medu ljude bilo koje vere jer bog je tako hteo sve je stvorio raznovrsno bog nam se smilovo ``amin`

    OdgovoriIzbriši
  5. ok u svakom slucaju hvala na saradnji bog vas sacuvao a onom prosjaku ce bog otvoriti put jer je doista na iskusenju vidi se bey imalo yla u dusi ato je ono sto nas krasi `amin`

    OdgovoriIzbriši
  6. ma, ne verujem u Boga i to ti je... to je jače od mene, pozdrav...

    OdgovoriIzbriši