FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

05. 08. 2017.

Dijeta 2017.


2003. u vreme biciklističke karijere, a pred ženidbu, težio sam oko 71-72 kg. Posle ženidbe, manje sam vozio pa (oko 2005-06) sasvim prestao sa aktivnim bicikliranjem.
I težina se povećavala i povećavala...
Nisam smeo da se merim, da se ne deprimiram, ali mislim da sam maksimum dostigao tamo negde 2010-11 (počeo da visim na internetu), verovatno sam imao više od 85 kg. 87, 88, ko zna...
Posle sam nešto malo smanjio trbuh i poslednjih godina (opet pretpostavljam, pošto se nisam merio) imao sam oko 83-84 kg.

21. juna sam onako naprasno rešio da smršam. Nervira me da imam višak kilograma, pogotovo što nisam neko ko nešto uživa u hrani. Jedem da ne bih bio gladan i to je to.

I evo, posle mesec i po dana, probio sam pre neki dan granicu od 80 kg.

Idemoooooooo, breeeee.... :)

* * *

A kao već iskusni držač dijete, dao bih sad budućim držačima iste, nekoliko saveta:

- kako se sporo deblja, tako mora sporo i da se mršavi, dakle nema žurbe, kilogram mesečno je sasvim dovoljno
- jede se sve kao i ranije (osim šećera), samo u manjim količinama, sistem probušene kašike
- proizvode bogate šećerom - izbegavati
- ako smo siti, a ostane još u tanjiru ili šerpi - nikako ono "da se ne baci", jer bolje da se baci nego da se "nabaci" ;)
- povremeno dati sebi oduška, može na svakih 5-7 dana, po volji, pa pojesti malo više nego obično, onako kao pre početka dijete
- obavezno merenje (čak i više puta u toku dana), brojevi na vagi su ogromna motivacija


EDIT: 1.11.2017. 72,3 kg ;)


Nema komentara:

Objavi komentar