FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

09. 01. 2012.

NOVOGODIŠNJA TURNEJA 2011.


Tokom nedavno okončane Novogodišnje turneje (2011.), po prvi put sam pisao dnevnik. Onako... obična, dnevna događanja. Ništa spektakularno. Krenuo sam lagano, a kasnije se raspisao, tako da ne može sve da stane u jedan post, pa će biti u nastavcima. Koliko njih? Pa, jedno 5-6... do 7.

Prvi tekst iz serije "Novogodišnja turneja 2011."
nosi naslov "Music is everything" (kliknuti).

2 komentara:

  1. Već sam komentarisao na linkovanom tekstu ali, rekoh, da napišem i ovde koje slovce. Red je da se i ti malo rastrčiš po blogu posle višednevne apstinencije.

    Ovaj naslov "Novogodišnja turneja 2011." me asocirao na novogodišnju turneju "Četiri skakaonice". U tvom slučaju... sviraonice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa, kada sam na gugletu tražio sliku za ovde, izašle su mi baš te sa skakaonica, pa sam posle morao na engleskom da upisujem...

    OdgovoriIzbriši