FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

25. 05. 2011.

JOŠ JEDNA SLOBINA ŽRTVA !


Nešto sam razmišljao sinoć, dok sam vozio bicikl...

Pročitao sam juče u "Blic"-u vest da se neki mladić udavio u Dunavu, jer je skočio da pomogne devojci, koja je upala u vodu. Pomogao je još jedan dečko i devojka je spašena, ali taj momak-heroj nije uspeo, na žalost, da se izvuče. Našli su njegovo telo kasnije... A, fazon je u tome što niko od njih troje (jbg) nije znao da pliva.
Ko želi da pročita članak, evo ostaviću link, al' kad ga pročita da se vrati ponovo ovamo! http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/255773/Utopio-se-u-Dunavu-pokusavajuci-da-spase-devojku

I, tako ja vozim i razmišljam... Pa, kako je, bre, moguće da tinejdžeri ne znaju da plivaju, majku mu...
I kao neizlečivi anti-Slobista, i u ovom slučaju dođem do zaključka da je Milošević glavni krivac za jučerašnju tragediju.

Pa, u vreme kada sam ja bio klinac, svi smo još kao deca naučili da plivamo. Svi su mogli da idu na more svake godine. Nije išao samo onaj ko nije hteo. Znači, ili sa roditeljima (kasnije sa društvom), ili preko "Ferijalnog Saveza". Preko njega je moglo za DŽ. da se letuje. Ko nema para (ili neće) da vodi decu na more, lepo ih pošalje preko "Ferijalnog". Tako da... svi su znali da plivaju, to 'oću da kažem.

A, onda su Sloba i ostala "gospoda" (namerno pod navodnicima), počeli da nas brane jedni od druge. Razbucali su zajedničku državu. Mnogi su poginuli, mnogi ostali invalidi, a ostali (koji su ostali u komadu), su ekonomski uništeni. I nema se više para ni za važnije stvari, nego što je to brčkanje guzice u moru.
I kako deca da nauče da plivaju? Gde da se kupaju? Pa, mnogi nemaju pare ni za "gaćice kupaćice".

Obrni-okreni... ja uvek završim kod Slobe. Ko je kriv za propast R'N'R, sporta, filma... ukratko, ko nas je ekonomski uništio? Pa, Milošević, naravno!
Dobro, imao je 'pomagače' u drugim republikama (sada državama), ali ja gledam u svoje dvorište. Za mene je ON glavni krivac. Za mnoge stvari krivim njega, pa (recimo) i za to što smo moju majku (koja je bila u komi) strpali u gepek od "Stojadina" (Zastava 101), kao... (bolje da ne kažem) i prevezli je od bolnice do kuće (da umre kod kuće), jer bolnica nije imala vozilo, gorivo, jbm li ga šta... To je bilo početkom 1995. ekonomska kriza, sankcije UN-a... A, ko nam je 'sredio' sve to?

Ma...

2 komentara:

  1. E moj prijatelju, u pravu si sto posto.Ja sam u tim godinama izgubio tri najbolja druga.Sto od tuge za dobrim danima ili nemastine, ko zna.
    Jedan mi je u kafani rekao, kako nikada nije pomislio da nece imati para za turu.Platio sam je ja i to je bilo zadnji put.I ko bi drugi bio kriv nego S.M.,izvini nikada mu ne pisem puno ime i prezime!
    "m. krelac"

    OdgovoriIzbriši