FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

20. 06. 2011.

REZIME...


E, pa, drugovi i drugarice, evo stiže nam leto, tako da će od sledećeg ponedeljka biti specijalnih postova, jer one normalne neću biti u mogućnostii da postavljam. Ti "specijalci" će se sami (tj. automatski) objavljivati ponedeljkom u 00h 01min.


Napravio bih sada jedan rezime, ako može...

Slučajno sam na jednom forumu (još u jesen 2009.) napisao priču "Rambo Amadeus kafić i za svaku priliku" (i još jednu-dve), pa onda na jednom drugom forumu još dve-tri druge priče (o muzičkim počecima), pa sam onda na jednom forumu pokrenuo svoju temu i na njoj pisao tekstove... 
Bilo je finih reakcija, i pomislio sam da nije loše da se još malo proširim. Tako sam otvorio temu još na jednom, pa na još dva, pa na još pet foruma... Na kraju ih je bilo preko trideset. I onda, kada napišem nešto novo, ja to kopiram na svim tim mestima. Onda sam (da ne objašnjavam sad kako je tačno došlo do toga) prešao na blog. Napišem nešto na blogu, pa ostavim link na Facebook stranici (i na svom nalogu),[kasnije i na Tweeter-u], ali i na svim tim forumima. Najčešće tamo objavim i tekstove, ali uz napomenu da na blogu ima i fotografija (moram da navlačim ljude). Ipak, 'izbacili' su me sa par foruma, jer ne daju da se ostavljaju linkovi. Džaba sam ja tražio protekciju, jer je ovo samo privatni blog, nije neki sajt, a nije ni konkurencija bilo kome...

Počeo sam da postavljam tekstove na blog 20. septembra 2010. U prvo vreme sam ih postavljao brzo (stare tekstove, koje sam već objavljivao na forumima), a kasnije sam uhvatio ritam jedan tekst nedeljno, i to ponedeljkom. Ne računam postove za "Blog u Blogu", jer oni kada se dese, dese se...

Do sada je (znači, za oko 9 meseci) bilo oko 32.500 otvaranja stranica.

Računam da ima oko 1.000 ljudi koji prate ovaj blog.
Orjentir mi je tekst "Moja mala Autobiografija", koji nije nigde objavljen (na forumima sam ostavio samo link ka njemu). Vidim u statistici da je do sada pogledan 1.055 puta, a pretpostavljam da ljudi ne čitaju isti  tekst više od jednom...

(Naravno, isključio sam svoje posete iz brojača, da bi statistika bila realna)

Ove nedelje...

U statistici vidim i odakle ljudi dolaze, ako ne dođu direktno. Znači, da li sa FB, nekog foruma, i to... A, ako me slučajno pronađu, piše mi koje su reči upisivali u Google, pa im se onda u rezultatima pretrage pojavio i moj blog, a oni kliknuli. Ima dosta ljudi koji su upisivali reč Dubrovnik, a kako u prvim tekstovima pominjem taj grad, onda... Ili, recimo, traže ljudi fotografije Knez Mihajlove ulice. A, pošto ih ima i kod mene... Dosta ljudi upiše u Google reč SEKS, pa pošto jedan moj tekst ima naziv "Seks na javnom mestu", onda u pretrazi nalete i na mene, pa ih zaintrigrira naslov i navrate. Većina se verovatno razočara, pa nikada više i ne svrati, ali neko možda i da... Dosta njih naleti na mene preko Google i posle ovih reči: pizza, kantri muzika, Šaban Šaulić, Dolar, Tuta Bugarin, Rambo Amadeus itd. Sve te reči su iskorišćene u nekom tekstu, pa zato... 

Meni je interesantno da gledam te ključne reči. Evo, ove nedelje je neko upisao u Google "motor zamrzivača" i završio na mom tekstu "Spavanje u zamrzivaču". Zanimljivo je i kada neko napiše na primer "kako naći posao u Beču", iako Google ne voli složene rečenice, već samo ključne reči... Ali, da ne skrećem previše...

Zahvaljujem svima koji su svraćali na blog, jer mi mnogo znači broj poseta. Nema mnogo komentara, ali ja pratim statistiku i vidim koliko puta je koji tekst otvaran, i to mi je nekakva satisfakcija i motiv da nastavim sa piskaranjem. Voleo bih da ima više komentara, ali šta je tu je... Bilo je komentara na forumima (u prvo vreme, a sada manje), ima ponekog komentara na FB stranici (ili na mom ličnom nalogu), i tako...
Ja bih voleo da ovde na blogu ima više komentara (jer oni ostaju za sva vremena, dok oni na FB brzo odu u zaborav), ali ne mogu nikoga na silu da teram, je l' te...

Da ne zaboravim... Pozivam one koji su na Facebook-u, da me slobodno "dodaju" (što se ono kaže), ako žele. Prihvatam apsolutno SVE zahteve. Nemam drugi nalog, već samo taj "Ulični Muzičar"( http://www.facebook.com/ulicni ). Među prijateljima (imam ih oko 220 trenutno) nalaze se uglavnom moji internet drugovi i drugarice. Da nije njih, imao bih oko 15 prijatelja, koje poznajem i "uživo".


Izvol'te i na moju Facebook stranicu (http://www.facebook.com/ulicni.muzicar). Na njoj ostavljam linkove ka novim tekstovima, odmah po objavljivanju na blogu (kasnije, kada nađem vremena, prošetam i po forumima)...
Nema još ni 400 ljudi kojima "se sviđa" ta moja stranica, šmrk, šmrk, šmrk...

ZAMOLIO bih vas da me malo reklamirate, ako vam nije teško. Možete da postavite na svoj zid, na FB-u, link ka blogu ili (možda još bolje) ka mojoj FB stranici (ili na neki drugi način). Možda imate poznanika koji su moji potencijalni "pacijenti", ali nije nam se dalo da se sretnemo do sada...

Znači, od sledećeg ponedeljka kreću "specijalci" (specijalni postovi) !






p.s. sve ono obojeno u plavo su linkovi...


Broj komentara: 7:

  1. A bre, počeo si da se komercijalizueš!!!
    To više nije to!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemoj da zaboravis Diskusije.

    Vozdra, "matori krelac" koji voli rock

    OdgovoriIzbriši
  3. Druže anonimni, je l' to ozbiljno, il' me zezaš?

    OdgovoriIzbriši
  4. Diskusije.net je bio (mislim) treći forum na kome sam otvorio temu "Ulični Muzičar, kao prosjak i kao car". ;)
    Pozdrav, matori...

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav, ovdje drugarica anonimna:)
    Enivej, što se mene tiče- ne bi smetalo i da postujete dvaput nedeljno :)
    Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Auuu, sinjorina Anonimna... a, ja baš planiram da proredim,jer ko da izdrži ritam od 50-ak postova godišnje! To mu izađe na oko 500 u narednih 10 godina. Ali, zato sam uveo i onaj "Online Dnevnik", pa ću tamo da k.....

    OdgovoriIzbriši