FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

22. 06. 2011.

Luna Park

Na ovakvom čudu smo se "vozili" sinoć. Ja i moj sestrić...

Ja sam to samo u inat drugom sestriću, koji nije verovao da ćemo smeti.

Al', k'o da i nisam bio gore. Samo prvi krug sam imao otvorene oči. Posle sam žmurio, he, he... Jedino što sam osećao je mnogo jak vetar, jer ova naprava se okreće brzo. Ona sedišta se takođe okreću, tako da sam osetio i kada sam bio naopako.

Koliko je visoko? Pa, oni točkovi po Luna Parkovima (koji se polako okreću) su otprilike na polovini ovog "čekića"...
Znači, ima oko 25 metara u visini (kao jedna desetospratnica). Ali, fazon je u tome da si čas na 25 metara visine, a čas na 2 metra, jer se stvarno brzo vrti to čudo.

Inače, onaj što radi tamo je pre 'poletanja' pitao koliko moj sestrić ima godina (a, ima traman 18), i da nemamo možda srčanih problema... A, ja sam njega priupitao da li je bilo nesrećnih slučajeva na toj spravi, a on mi je odgovorio: "Danas nije bilo..." To ga izgleda mnogi pitaju, pa ima spreman odgovor...


4 komentara:

  1. Ne podnosim nista od tih naprava iz luna parka. Mucnina, nesvjestica, skok adrenalina..meni to uopste nije zabavno.

    OdgovoriIzbriši
  2. ma, ni ja ne obožavam, ali eto...

    OdgovoriIzbriši
  3. "Danas nije bilo..."

    hahah xD

    OdgovoriIzbriši